Kızlar merhaba bugün adetim gecikeli 2 gün oldu sabah test yaptım silik çizgi çıktı ve hemen gidip kan verdim az önce sonuçlandı 85.2 çıkmış değer. Doktorum henüz erken salı tekrar kan ver 2 katına yakın artış önemli dedi. Hevesim kursağımda kaldı sevinsem mi eşime söylesem mi bilemedim 😕