Zzuullaall çok normal mümkün oldukça çok yorma kendini benim normalde de kuyruk sokumumda kırık var o yüzden hep daha fazla ağrı çektim. Doktorum neredeyse her hamile, hamileliğinin bir döneminde kuyruk sokumu ağrısı çeker birde bebek kalsiyumu kuyruk sokumu tarafından çekiyor genelde o da etkiliyor demişti. İstirahat edip üstüne ağırlık verme mümkün oldukca