Hilal-_19 Benim sağ yumurtalığımda kist var ilk zamanlar çok sancı yapıyordu ama şuan çok şükür.. Sadece ara ara oluyor. Sırt ağrısı değil ama leğen kemiği ağrısı 🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️ ölüyorum resmen ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum, çok berbat bişey daha şimdiden böyle.. Kendinizi yormamaya çalışın dikkat edin.. 🙏🙏