fatmacos Vaveyla38 daha önce hatırlamıyorum kaçıncı haftada oldum da bu sefer 20 d egel dedi Ama düşük atlattığım içim doktor a sor öyel dedi
Vaveyla38 Ays0 hadi ya, bugun hemşire bana 22. Haftanda gel yapalım bebeğini iyice kontrolde gör dedi, biraz geç gibi geldi bana bilmiyorum
Ays0 Vaveyla38 geç olmayabilir çünkü sağlık ocağı 20. Haftadan sonra yapıyoruz genelde demişti ilk doz için, diğer dozu da 4 hafta sonra dediler. 1-2 hafta çok sorun olmaz bence
Gamze-gamze Rabbim hepimizin bebislerini hayırlısıyla sağlıkla kucağımiza alabilmeyi nasip etsin insAllah 🤲🤲🤲
ElifNbglsahin Gamze-gamze amin inşallah bugün doktora gittim ama kese gözükmedi biraz daha bekleyelim dedi beta 937 çıktı
Zzuullaall Tugce0133 merhaba bende 10 haftalığım ama biraz yürüyünce ayakta kalınca iki gündür kuyruk sokumum çok ağrıyor sizdede böyle oluyor mu