Lalihhhh Tubis39 benimde sabahları uyandigim da hem karnım da hem de belimde hafif adet ağrısı gibi ağrı oluyor sonradan geçiyor ,33+2 yim bende son 3,4 gündür var
Tubis39 Lalihhhh benim akşamları çok oluyor hiç iste yapmıyorum son zamanlar korkuyorum erken gelecek diye
iremcany Lalihhhh aman canım tuzu kes derim, ben 2 aydr hiç yemiyorum, zeytin ve turşu hiç ağzıma sürmüyorum hem öden yapıyor hem de tansiyonu yükseltiyor hiöbir faydası yok. Bol bol su iç ödem attırır.
iremcany Diclenur_63 ya bende çok severim bu sene 2 bidon kurdum ama tüketemiyorum 😑 ödem veya tansiyon sıkıntın yoksa tüketebilirsin galiba 😅🤷♀️
Zhrblt Diclenur_63 benim bıçak saplanır gibi değil de adet ağrısı gibi oluyo. Bide kaburgamın altı karnımın şiş olmaya başladığı yer böyle bıçak saplanır gibi acıyo derisi sanırım karnım ileri gittikce kilo aldıkça o kısım içerden geriliyo acıyo bayada 🤷♀️ onun dışında şükür bi sıkıntı yok 😇
Sevilay_47 Diclenur_63 Amin rabbim Bi sancı da kurtarsın inşllh saglıkla bebeklerimizi kucagımıza alalım inşllh canım
Zhrblt Diclenur_63 öyle kuzum evle hastane arası yarım saat yürüye yürüye gidip geliyoruz dinlene dinlene 😇 sen nasılsın iyi misin 😇
Diclenur_63 Zhrblt bende iyiyim çok şükür 😀artık geceleri pek uyku tutmuyor hem hareketlerinden hemde kasık agırısından daha 1 ay war napvam bilmiyorum😀😁uykuyuda çok sewen birisi olarak
iremcany Kızlar sabah doktor muayenesi ardı ilk defa nst ye girdik 😊 bebeğin de yüzünü gördük. Bu haftalarda giren oldu mu ?
Sevdeeee Diclenur_63 dönmesi için yapacağımız herhangibir egzersiz gibi bişi yok mu acaba hiç sezeryan istemiyorum tırsıyorum 😬
Diclenur_63 iremcany ewet geçen hafta gitmiştim birde yarın gidicem Haftayada gidicem son 3 4 haftada hep çagırıyor doktor nstde sancı falan çıkarsa müdahale edilsin diye