34 haftalık olduk ikiz yakışıklı annesi olucam inş.sağ kasıgımda cok fena bir agrı vardı bir aydır.dün zar zor aynada baktım ki avuç içi kadar morluk var.yarın dr a sorucam bakalım ne diyecek.benim internetten baktıgım kadarıyla baskıdan dolayı hamilelik varisi.cok kötü bişey yatakta dönemiyorum ayaga kalktıgımda dahi topallıyorum.inş bana da dua edin sağ salim kavuşayım yakışıklılarıma 4 hafta sonra🤲🧿