Şuan bende 33+4 teyim gencler kilosunu doktorum 2 kilo olmuş dedi sizlerde durum ne erken doğum riskim var ilk gebeligimde 35 haftalıkken gebelik tansiyornundn dolayı erken oldu diye bundada o risk var dedi doktor bakalım kilosu inşallah yükselir de bebeğimin kuvoze falan ihtiyacı olmaz hele de bu zamanda