rumeysaecren bugün kontrole gittim canım, Sinem hanıma. 15 gün oldu doğum yapalı, dikişlere baktı. Çok temiz bakmışsın güzel iyileşmiş dedi. Kırkın çıkınca gel doğum kontrolüne karar verelim eşinle de konuş dedi. Hap ya da spiral hangisine karar verirsen dedi ama ben ikisini de istemiyorum 😐
çocuk doktoru izindeymiş, KBB den giriş yaptık işitme testi için ama iki kulak da geçemedi, haftaya tekrar gidicez. Burda üç hakkımız varmış, üçünde de geçemezse Kayseri’ye gitmemiz gerekiyormuş.
Bebek yoğun bakımda yattığı için de 6 aylık olduğunda kayseri şehir hastanesinde tekrar işitme testine girmesi gerekiyormuş.
Sağlık ocağında da topuk kanı alındı tekrar, ilk kanlarında trioidleri yüksek çıkmış. Boy kilo bakıldı gelişimi güzel dedi hemşire. D vitamini verdi, siz ne kullanıyorsunuz
bu arada gaz için de eczaneden gaz damlası aldım, inşallah iyi gelir