rumeysaecren bana da temiz ve kuru tut dediler canım bir şey vermediler. Antibiyotik yazmıştı taburcu reçetesine, onu kullandım.
İlk hafta her gün duş aldım temiz kalsın diye. Her tuvalette makinayla kurutmadan çıkmadım, hala da öyle yapıyorum.
Ama benim de ağrım var hala, özellikle makata doğru son dikiş yeri çok acıyor.
İç dikişler kaşınıyordu onun için de krem verdi dün gittiğimde.
o ağrıyan dikiş yerinin ağrısı kalçama kadar vuruyor, sağ kalçam çürümüş gibi ağrıyor çok fena