rumeysaecren allah razı olsun canım uzun uzun yazmışsın 🌷
dediğin videoyu izleyip yapıcam. Göbeği düştü ama ara ara kan değiyor zıbınına, ben de doktora göstermeden yıkamak istemedim.
Ben de günde ili bardak kimyon çayı, rezene içiyorum, bazen bebeğe de veriyorum ama zararlı olur mı diye de korkuyorum.
Ama yediklerime pek dikkat etmiyorum, sadece yemeklere de bol kimyon atıyorum.
Bugün komşu acı elma yağı verdi, karnına ayaklarının altına onu sürdüm iyi geldi gibi bakalım bu gece nasıl geçecek.
Sen bebeği hangi sağlık ocağına götürüyorsun, ben topuk kanı için götürdüm bayramdan önce kapalıydı, zamanı da epey geçti hastanede yatınca, yarın çıkmışken omu da yaptırayım diyorum