rumeysaecren şimdi çok iyiyim canım
en kötü burda bi gider nst ye girerim duruma göre de boğazlıyana geçerim.
Bugün Sinem hanım “burda da doğursan boğazlıyanda da doğursan doktor olmayacak bunu bil” dedi.
Sinem hanım yarın şehir hastanesindeymiş, istersen oraya gel dedi ama gitmicem, hiç o kadar yol çekemem.
Burda da Doğum başladı diye gittiğimde yolu karşılayacak kadar zamanım olduğunu düşünürlerse Ambulansla yine şehir hastanesine götüreceklermiş.
Ordan oraya gitmek istemiyorum, tam doğum sürecine girip hastaneye öyle gideyim doğurayım, Boğazlıyanın da şehir hastanesine gönderme ihtimali var, özlem hanım yıllık izindeymiş