rumeysaecren doktor beni boğazlıyanda zannediyordu, sancıların başlayınca önce bir duş al sakince bekle 5 dk da bir olunca gel acele etme dedi.
Ben de dedim sarıkayadan geliyorum, o zaman çok oyalanmadan gel dedi.
Ama dediğin gibi çok uzak değil, en fazla 25 dk da varırız. Zaten sancı gelince ben duşa girerim, hazırlıklarımı kontrol ederim çocuğu hazırlarım falan anca çıkarız