rumeysaecren bir haftadır 3 cm açıklıkla geziyorum ben de hala sancı falan yok.
Aslında doğumunun haftasonuna denk gelmesi sakinlik açısından iyi olmuş ama doktorun gelmemesi çok saçma.
Tam 24 saat mi tuttular, çok dikişin oldu mu
ya hakkını helal et bir sürü soru sordum ama benim de doğum yakın ya çok merak ediyorum