rumeysaecren ben de bugün 37+2 oldum, kontrollere Cuma’dan Cuma’ya gidiyorum, 37+5te gitmiş olcam bu cuma.
Ama mesela geçen hafta 36+5ti, ölçümler 37+ çıktı.
Hep +5 olunca gidiyordum, ölçümlerde fazla çıkıyordu, özlem hoca da kendi ölçümünü baz alıyor değerlendirirken.
Ne zaman doğar acaba çok merak ediyorum
ilk doğumumu 41+0da yaptım 🙈