Ozgeozge canım dün gittim doktora korkulacak ve sıkıntı yapacak hiç bir durum.olmadigini söyledi sağlık ocağında yaptırdığım tahlilleri gösterdiğimde.sonra tekrar tahlil yaptırdı bana düşük dedi değerlerin yani normal dedi ilaç bile vermiyorum kullanmana gerek yok 2 ay sonra tekrar gel bidaha bakalım dedi içim dahada rahatladi☺