Mslali sıkıntılı biraz korkutmak istemem ne gbi bi sonuç dogurablceğini sölemeyim şimdi yükselmiş çok günden güne daha artıcak bekleme git dahiliyeyi geç endokrinolojiye sıra al alamıyosan ücretli gt onada bulamıyosan git hastanye sıra alamıyorum hamileyim degerlerim yüksek doktora cıkmam lazım benim de bekleme sakın bidahaki aya gderm dye gebelik hariç toparlanabiliyo ama gebelkte cocuk için biraz riskli doktora gtceksin ilaç vercek 1 aya anca düzeliyo her ay düzenli cagırcak bidaha seni kan alıp tedavini devam ettrcek hatta cabuk gtmezsen kızabliyolarda sen gebesin neden sölemedin hemn gelmedin dye