OktayEsenglBa benim de t3 biraz yüksek 2,5 olması gerekiyormuş 3,20 gibi çıktı. Kadın doğumdan çıkıp dahiliye doktorundan rica ettim beni araya aldı baktı ilaç yazdı. İhmal etmeden kısa sürede gidin evhamlanacak bir şey yok ama tedavisi için 1 hafta önemli bir süre. Bir an önce hap kullanmaya başlarsanız daha iyi olr diye düşünüyorum. Sevgiler :)