Burcu-2910 Mavi34 bende folbiol kullanıyordum sonrasında doktor folate diye bişe yazdı bende bunu aldım yazdığı uok diye
Burcu-2910 tanya25 bunu bitiriyim Allah nasip ederse gebelik okursa gerek kalmazda olmazsa onu alırım
Minik_mucizem2 Burcu-2910 benimde alaşım geldi . Ilk adetimi görüyorum 3 gün sonra bitmesi gerekiyor acaba baslasammi buna . Şimdilik follatro kullaniyorum ama ihmal ediyorum arada
Minik_mucizem2 Burcu-2910 bu hayırlı ve güzel ayda hayırlı haberler alırız inş. Olsun artık minik mucizelerimiz 😔
ikimelekannesii22 Burcu-2910 hamile kalınca doktor bana bunu vermişti kullan diye 1 kutu kullandım snra bebeği kaybedince bırakmıştım smdi kullansammı tekrardan bebek düşünüyoruzda