Burcu-2910 ikimelekannesii22 evet bunu verdi canım bana da bende yeniden gebelik için uğraşıyorum 2 adet dönemi geçti
ikimelekannesii22 Burcu-2910 bende ilk adetimi gördüm korunmayı bıraktım nasip kısmet bakalım olcakmı bu ay
minikmucizemmmmmm Burcu-2910 ben kullandım 4 ay kadar ama hamile kalmadım daha. Kullanmayıda bıraktım zaten folik asit falan hiç bişey kullanmıyorum
Hatice35 Burcu-2910 ben tedavi olduğum zaman kullandım ilk üç ay ondan sonra inofolic diye bir folik asit kullandığım ay hamile kaldım
Elifmstf Burcu-2910 hamilelik öncesi ve öğrenene kadar kullandım canım sonrası başka vitaminler bulunan folik asite geçmiştim
ikimelekannesii22 Burcu-2910 bugunler yumurtlama günlerim ara ara kasık agrım oluyo sendede oluyormu acaba ilk hamile kaldıgımdada kasık ağrım vardı
Burcu-2910 ikimelekannesii22 benım yumurtlama günüm daha yeni oldu cansı ama hamile kalınca kadık agrısı oluyor