Sadekahve @Seher İlk gebelikte yapılmıyor genelde ama kanama vs olursa mutlaka yapılıyor.Benim ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı o zaman yapılmıştı. 28.haftamda negatif çıkmasına rağmen doktorum önlem amaçlı yapalım dedi.Yaptirdim bende.
Miumiu Kaderimm Benden tekrardan kan alıcak o zaman canım anladığım kadarıyla🤷🏼♀️ Sürüntü testi ne için yapılıyor onu anlamadım ama🤷🏼♀️ Eşimin ehliyetinin üstünde yazıyor kan grubu ama benim kimlikte falan yazmıyor🤷🏼♀️
Kaderimm Miumiu aynen cnm senin kan grubun için senden kan aliyorlar eşinin sürücü belgesinin fotokopisi yeterli. Suruntu testini mecbur alıyoruz dediler her ihtimale karşı
Guzel_anne Miumiu kontrol amaçlı bakılıyor canım çok memnun kaldım çok güzel ilgilendiler sonuçlarını götür ona göre size bilgi verirler
Sineemiis Miumiu virüsten korkma korku kendine ceker 😀 tedbirini al kendini koru sıkıntılı bi durum degil İnan ki herkes maskeli zaten hastanede hepsi asili doktorların
Miumiu Sineemiis Ya orası öyle tabi ama biraz kafayı kırdım ben bu konuda panik atak hastası oldum çıktım valla hakkımda hayırlısı😂
Rabiaceviz Miumiu özel de ücret alınıyor ben devlette yaptırdım orda da yatış yapılıyor yani yatmiyorsun sadece iğneyi vurmak için yatış yapiyorlar hiçbir ücret odemiyorsun bence devlette ol iğneyi
Rabiaceviz Seher12345 Cnm bir sorun olur mu bilemedim ama benim ilk gebeligimde de vuruldu hem 28 haftalıkken hem doğumdan sonra şuan ikinci gebeliğim yine vuruldu yani doktor neden gerek yok demiş anlayamadim
Seher12345 Rabiaceviz doktoruma söyledim ilk gebeliğin düşük yok hiçbişey yok gerek yok dedi ama ikinci gebeliginde vurunmak zorundasın dedi benimde ilk gebeliğim çoğul gebelik zaten inş bidaha düşünmem başka bi doktora gitsemmi acaba bi sorun olurmu ..
Rabiaceviz Seher12345 anladım cnm ama benimde ilk gebeligimde düşük yoktu ama gene de yapmıştı doktor ayrıcı ilk gebelikte 28 haftada yapılan iğne ikinci gebelikte bir sorun çıkmasın diye yapılıyormuş
Baloncuk41 Hastanedeyken yani dogumu yaptiktan sonraki gün bana yapmislardı ama hic ücret ödemedim özelde simdi 28. Haftada yine olucam nasıl olucak acaba sigortalar karsilamiyomu acayip merak ettim simdi sorup öğrenmek lazım
Miumiu Baloncuk41 Bazı sağlık sigortaları karşılıyor olabilir canım ama benimkisi iki can hamilelik. Komplikasyon nedeniyle yatış poliçeye dahil değilmiş sigortacımdan öğrendim ben de. Arayıp sor istersen🤷🏼♀️
Nrc_2ar Miumiu bende devlet hastanesinde yaptırdım. Formaliteden bir yatış gösteriliyor ve ücret ödemeden yaptırıyorsunuz bazı hastanelerde enjeksyon ücreti alıyorlarmış 15 20 tl ama benim bulunduğum hastanede almadılar
Miumiu Nrc_2ar Ya ne güzel cidden bazı hastaneler iyice abartmış 700 tl ücret nedir yani devletin bedava yaptığı şeye🤷🏼♀️ En güzeli bu tarz şeyleri devlette yaptırmak.
Seher12345 Rabiaceviz anladım canım ozman ben başka doktora gidim bakalım oo ne dicek hayırlısı olsun