Kızlar selam, bugün doktor kontrolüm vardı 27+1 im. Kan uyuşmazlığımız var eşimle. İndirekt coombs testi yapıldım negatif çıktı ama tedbir amaçlı ilk gebelikte iğne vurulacaktım. Fakat özel sağlık sigortamın kapsamında değilmiş🤷🏼♀️ Günlük yatış gibi gösterileceği için 700 tl gibi bir fiyat söyledi hastane bize. Ben de devlet hastanesi için randevu aldım önümüzdeki haftaya. Olan anneler süreç nasıl işliyor, devlette herhangi bir ücreti var mı, yatış gerekiyor mu beni aydınlatırsanız çok sevinirim🐣