Gokceeeee-_ Miumiu Ben devlet hastanesinde vuruldum sadece yatış yapılmış gibi yapıyorlar imza attırıyorlar herhangi bir ücret ödemiyorsunuz sizden önce kan alıyorlar ona göre iğne vuruyorlar
Seher12345 Rabiaceviz anladım canım ozman ben başka doktora gidim bakalım oo ne dicek hayırlısı olsun