Ayka_guven merhaba ancak yazıyorum kusura bakmayın. Ben inanılmaz güzel bir doğum geçirdim. Toplamda dört gün yatmak zorunda kalmama rağmen her şey çok yolundaydı. Hemşire doktorlar asistanlar temizlikçiler hiçbirinin hakkını ödeyemem o kadar iyilerdi ki. Ama biraz da sizin pozitifliğinizle ilgili. Ben onlara hiçbir zorluk çıkarmadım, en zor anda güler yüdlü davrandım