EymeniM Canım ben yaptırdım Zübeydede çok kısa sürdü içime sinmedi Atatürk hastanesinde randevum vardı 24.haftama denk geldiği için ne olur ne olmaz diye Zübeydeye gitmiştim güzel bakmayınca Atatürkteki randevuma gittim Ali hoca baktı sağolsun içim rahatladı memnun kaldım Atatürkten randevu al canım çok geç olmadan çünkü ileri tarihe atıyorlar