Pelinzade doğum yaptım canım 40 muz çıktı dün.spinal olamadım uyuşmadım genel oldum.doğumhane de ekip çok ilgiliydi elimi tutup sakinleştirdiler çünkü anlamsız bir ağlama tuttu :) korku heyecan çok karışık duygular içindeydim.Doktoruma ağlayarak bebeğimi en son ben görecem çok üzüldüm dedim doktorum da hayır ilk sen göreceksin söz dedi.Ve gerçekten de kimseye göstermemişler uyandırma odasında da benimleydi kızım orda karnıma bastırdılar kanamam geldi sonra odaya aldılar bizi.Babası bile o an gördü bebeği anneye söz verdim gösteremem demiş doktorum.Odamız güzeldi gayet ilgililer tek odada kaldım özelden farkı yoktu.Tabi anneye kızdıklarına azarladıklarına da şahit oldum ama sen ılımlı davranınca onlarda iyi davranıyor odamızı süsledik tek bizim odamız süslüymüş çok beğendiler ben memnun kaldım gayet iyiydi