Mom080 Meltem_ doğum 14 tem görünüyor ama ben 40 haftayı bekleyeceğini pek düşünmüyorum nedense 😬 kıyafet şampuan oyuncakları hatta mama sandalyesi bile hazır kızımı bekliyor ama asıl önemli olan şeyi bir turu alamadık beşik ve sifonyerini tek eksiğimiz o kaldı bir de benim için gecelik onu son zamanlara bıraktım zaten kilo durumuma göre alicam. Çok heyecanlıyız hemen gelsin hayatımıza dahil olsun istiyoruz ama zaman daha hızlı geçmeye başladı bakalım sağlıkla gelsin hepimizinki
Ftm_08_61 Havvaoz 28+3 Temmuz 3 gözüküyor doğum ama ben nedense hep Haziran 20 hazırlık yapıyorum içime doğmuş gibi
Esraoden Meltem_ Bende Bende☺️ temmuz ayının başları görünüyo doğum ama haziranda gelicek gibi hissediyorum
gulin-35 Ys35 benımde sızınle aynı 26 temmuz gozukuyor ben korkuyorum ya bayram tatılınde gelırs e dıye planlı sezaryen olıcam ama ya sancım tutrsa dıye korkuyorum
gokcela Zeynep_18 doğumum planlı sezeryan olacağı için doktorum 5 yada 6 sı hangisini seçersen dedi ben de 6sını seçtim :)
Busra0710 Meltem_ 29a girdik bugün hayırla, haziran sonu ya da temmuz başı deniliyor bakalım, hayırla sağlıcakla gelsin 😊 bu ikinci bebeğim, yaz bebeği olduğu için çok zorlansamda alışverişi tamamladım şükür