E15 ben 0-3 genelde zıbın alt üst tulum şeklinde aldım bı tane hastane çıkışı bı tane de isimli yaptırıcam 5li set de üç tane aldım yaz olacağı için ince pamuklu almaya özen gösterdim diğerlerini 3-6 ay alıcam onlar biraz daha kalın şeklinde sonuçta doğunca direk 3-6 ay giyemez ki bebek ve sürekli de değiştiriliyor diyorlar o yüzden ne çok nede az aldım orta kararda almaya çalıştım olabildiğince ☺️