Simsim5 size katılıyorum ilk geveligimde hen de biraz rahat davrandım 36+5 te dogum yapınca biraz zorluk yaşadım ama neyse ki valizim aşağı yukarı hazirdi yerleştirmemistm sadece suyum geldi valiz yerleştirdim. Bu kez 30da bitireceğim öyle düşünüyorum