Havvaoz ben ikisindende korkuyorum açıkcası 😂 ama Allah en hayırlısı nasip etsin banada herkesede. İstanbulda Cerrahpaşada yapacağım inşallah Prof.Dr. Pelin Öcal doktorumda. Normalde özelde yapmak istiyordum doğumumu daha rahat olacağını düşündüğüm için fakat ablamın doğumunuda doktorum yaptırmıştı ve riskli gebelikti 7.ayında doğdu yeğenim 1 ay kadarda kuvözde kaldı normalde bir süresi varmış o sürenin epey üstünde kalması sağlamıştı ve doğumda her ikisinide kurtarmıştı. Kendisine de çok güveniyorum yaklaşımıda çok iyi ☺️