Senemunlu Simsim5 32 de hazir olmasi uygun bence , ama yavas yavas baslayin 1 gune birakmayin cunku ufak tefek esyalar cok oyaliyor insani .:) sonra tek tuk kalan eksikleri halledersiniz yine
Filiz161 mucizemmmmmmmm Ne guzel Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin 😊 benim ikinci gebelik
Sultanali mucizemmmmmmmm 25.1 haftalıgım 25 temmuz dogum gözüküyor sizin 26 temmuz olduguna eminmisin sezeryan falan mı 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
Filiz161 nurdane3504 Hadi hayırlısı inşallah benim 2. Gebeliğim ilkini 40 ta doğum yaptım bakalım bu kaçta olacak
Meltem_ Hamidee27 canım 5 Temmuz olduğuna emin misin ben 27 hafta 4 günlüğüm bana doktor 7 Temmuz dedi aplikasyonda öyle yazdı sezeryan falan mi yoksaaa 😌
Meltem_ mucizemmmmmmmm çok hareketli 😌 artık karşı koltukta oturan eşim bile farkediyor karnım yamuluyor 😅
mucizemmmmmmmm Filiz161 benim rahim ağzı kısalığı var o birz uzuyo agrilardma var canım senin nasıl geciyo
mucizemmmmmmmm Meltem_ bizimkife artk besbelli dışardan geçen gün ilk defa eşim fark etti çok güzel bı his yaa
Meltem_ Kızlar hepimizin gebeliği aynı süreli ortalama bu postu takip edelim birbirimizle iletişimde oolallım ne dersiniz hem iletişimde kopmaz doğurana kadar 😅😅😅 doğurduktan sonra 😅