Simsim5 Meltem_ 26+1 günlüğüz oğlumla 🧡 7 temmuz ve 18 temmuz arası bekleniyor küçük bey ☺️ Büyük eşyalarını aldık sayılır kıyafetlerinide almaya başladık. Bir hafta önden gidiyormuş haftasına görede biraz fazlası var 1 kilo şuanda ama doktorum sıkıntı olacak bir durum yok dedi. Heyecanla bekliyoruz inşallah ☺️🧡
Senemunlu Meltem_ Temmuz annesi olarak 25+3 ten selamlar :) daha hicbisey almadim. 2. Gebelik ondan bu rahatlik galiba yada temmuz olucagi icin saskinlik ve kafa karisikligi sanirsam. Umarim.herkes iyidir
Eoztrk Dilan2912 tam olarak aynı hafta ve gündeyiz☺️☺️ 27+5 7 temmuz görünüyor ama haziran 21 den sonra bekliyorum kendisini😎
Ftm_08_61 Havvaoz 28+3 Temmuz 3 gözüküyor doğum ama ben nedense hep Haziran 20 hazırlık yapıyorum içime doğmuş gibi
BhrDnmz Simsim5 ya nasil kiyafetler aldiniz bazilari usur diyo uzun kollu al bazilari sicak olcak alma kisa kollu zibin yeter diyo🤦🏻♀️
Filiz161 nurdane3504 Hadi hayırlısı inşallah benim 2. Gebeliğim ilkini 40 ta doğum yaptım bakalım bu kaçta olacak
Simsim5 Hazırlıkları tam anlamı ile ne zaman yapmayı planlıyorsunuz yıkamaydı ütüydü yerleştirmeydi falan ben çok geçe bırakmak istemiyorum açıkcası haftalar hızlı geçiyor ben 36 haftalıkken eşya hazırlayan duydum bana çok geç geliyor nedensizde 🤷🏼♀️☺️
Senemunlu Simsim5 32 de hazir olmasi uygun bence , ama yavas yavas baslayin 1 gune birakmayin cunku ufak tefek esyalar cok oyaliyor insani .:) sonra tek tuk kalan eksikleri halledersiniz yine
Mumyy Simsim5 size katılıyorum ilk geveligimde hen de biraz rahat davrandım 36+5 te dogum yapınca biraz zorluk yaşadım ama neyse ki valizim aşağı yukarı hazirdi yerleştirmemistm sadece suyum geldi valiz yerleştirdim. Bu kez 30da bitireceğim öyle düşünüyorum
Hamidee27 merhaba bizde 26+4 günlük olduk 5 temmuz olarak gözüküyor bu arada 3. gebeliğim. sadece beşik ve bebek arabası kaldı onları da doğuma yakın inşallah 🙏 ben hep yazlık aldım kızlar genelde çıtçıtlı badiii
Meltem_ Hamidee27 canım 5 Temmuz olduğuna emin misin ben 27 hafta 4 günlüğüm bana doktor 7 Temmuz dedi aplikasyonda öyle yazdı sezeryan falan mi yoksaaa 😌
Meltem_ Kızlar nedendir bilinmez ben böyle sanki Haziran sonu doğurcam gibi hissediyorum 😅 yani temmuzu göremeyebilirim 😅😅
Esraoden Meltem_ Bende Bende☺️ temmuz ayının başları görünüyo doğum ama haziranda gelicek gibi hissediyorum