katipannee yok canım beni çagirmadilar kronikten idari izinliydim normalde 2 Haziran itibariyle 7 Eylül de işe başladım çağırdılar 6 haftalık hamileydim 16. Haftada doktorum çalışman riskli kronik ve hamile olduğun için dedi kronikten tekrar ayrıldım. Sonra 24. Haftada gebelik raporu sundum 32. Haftada doktorum yine çalışamaz verdi şuan 37+4 oldum doğumdan sonra 8 hafta analık izni, 42 gün yıllık iznim ve 2 ay yarım gün çalışma hakkımı kullanicam nasipse