hllnzll Arkadaşlar merhaba yeni gördüm yazıyı bende aşı olmak için randevu alcam doktorum olabilirsin aşı dedi ama sinovac aşısını öneriyoruz biz gebelere dedi kararsızım
Niaa katipannee sorduğunuzda yazar mısınız doktorunuzun önerisini bana da çıktı randevu aldım ama emin olamıyorum 33 haftalık hamileyim noter katipliği yapıyorum bende
ilayda-123 VMS ben yaptırdım kronik hastayım ve 32 haftalık hamileyim. Bebeğim ve ben gayet iyiyiz şuan 👌
Mnwr Benimde aşım cıkmıstı 2 hafta önce sordum doktoruma yaptırma henüz bir bilgilendirme yok demişti bugün yaptır dedi. Kararsız kaldım snovac öneriyorum dedi. Aranızda yaptıran varsa bilgilendirebilir mi (12+3 gebeyim)
Mnwr katipannee ne açıdan erkenlik gebelik haftası küçük olduğu için mi aşı sakıncalı mı küçük haftalarda
Mnwr katipannee az kaldı 3 ay dolmasına ama cok zor bir karar bu aşı işi beklemedeyim zaten su anda araştırıp öyle karar vericem
ilayda-123 hllnzll sinovac yaptırdım yan etkisi yok diye onu önerdi doktorum hamilrlikten dolayı. Aşı yapılan kolum bile acımadı hiç yan etkisi olmadı.
yagmur_9606 ilayda-123 Merhaba covid aşısı olan gebeler ile ilgili postları okurken denk geldim sizin yazınıza bende 30 haftalık hamileyim aşı hakkım var şuan randevuda aldım sinovac için herhangi bir sıkınız oldumu aşı olduktan sonra bir yanım tedirginde benim
ilayda-123 yagmur_9606 hayır kolum bile ağrımadı bebeğim de sağlıklı. Eşimin kız kardeşi sağlık çalışanı ve o da hamile.önce o aşı oldu o da iyi çok şükür. Doktoru ona geç yaptırdığı için kızmıştı hatta. Dünya üzerinde bir sürü hamileye aşı yapılmış ilk yaptıranlar biz olmayacağız o yüzden endişelenmedim çok fazla. Sağlık ocağında çok fazla denk gelmedikleri için tedirgin olup beni biraz germişlerdi sadece :)
Ozgel yagmur_9606 bende sağlıkçıyım 21 haftalık gebeyim yarın sinovac aşısı olmak için gideceğim doktorum uzun zamandır olmamı istiyordu
Celiklibusee katipannee daha önce geçirenlere cıkıyormuş diye duymuştum burda. Henüz bana çıkmadı 22haftalığım
Elif2912 katipannee bende hamile oldugumu bilmeden oldum asi bi hafta snra bebegimi ogrendim tedrginim umarim sikinti olmaz asi sansnz varsa olun mutlaka
-Mathilda- Elif2912 canım merhaba ben de seninle aynı şekilde oldu hamile olduğumu bilmeden biontech oldum sen hangisini oldun doktorun ne dedi sana? Bir de kaç haftalık hamilesin şu an
Zuli16 Elif2912 merhaba şu an kaç haftalıksınız acaba? Herhangi bi etki oluştu mu? Ben 14 haftalığım Biontech olmak istiyorum. Etrafımda aşı olan insan sayısı az olunca kararsız kaldım😣
Busramom54 Ben de 35 haftalık hamileyim ve aşı hakkım var. Hamileyken olanlar olsa da cesaret edemedim. Ama doğumdan sonra hemen emzirme döneminde olmayı düşünüyorum.