Covid geçiren aşı olma hakkını kaybediyor 6 ay boyunca aşı olamıyor geçirmiş olmanız tam tersi aşı hakkınızı elinizden alır yanlış anlamış olabilir misiniz, kronik bir hastalığınız yoksa,daha önce covid geçirdiyseniz, sağlıkcı ya da devletin belirlediği öncelikli gruba ait bir mesleğiniz yoksa aşı cıkma ihtimali sıfır