Askiletotomsu benim 2,5 yılı geçti hala silinmedi her gördüğümde sinir oluyorum güvendiğim sürekli gittiğim bir yere yaptırdım gün geçtikçe renkli kahve mor gibi bişey oldu kullanılan boyadan kaynaklı mağdurum fondöten ile kapatıyorum😣 geceleri yağ krem sürüyorum geçmiyor Allah’ın cezası