Zehraaa98 Rabiakru yok canım arayan eden olmadı valla yüp bebek oldum doktor vurunmana gerek yok dedı güvenıyoruz ona
Lulemom Rabiakru olduğumda ben de hissetmemiştim 2 gündür hissediyo gibiyim ona da emin değilim. bebek hissetmekle alakası yok yani. Doktor bişi olmaz dediyse sorun olmaz sanırım riske atmazlar yani bilemedim
Milenka Rabiakru bana 15 Nisan dediler 22+5deyim sağlık ocağında dedilerki bebek hareketlerini tam hissetmeden burada vurmuyoruz riske atmamak için.hareketleri net hissettiğinizde gelin dedi
Rabiakru Milenka bana hiç böyle bişey denmedi ya takvime göre ayarlandı muayne bile edilmeden bu yüzden tedirgin oluyorum
Rabiakru holly aşıdan sonra mı kusmanız başladı benim 12 haftamda kusma kesilmişti tekrar yaşamak istemiyorum o anları
Milenka Rabiakru dediki sağlık ocağındaki hemşire biz burda ultrosonda bakıp görmediğimiz için riske atmıyoruz Doktorlar ultosondan bakıp kendisi daha erken iğne yapabilir ama biz görmediğimiz için yapmıyoruz dedi
deryakadri Znrr canım bende yarın değil de ertesi günü 13.hafta olcak Allah’ın izniyle tetanoz aşısı için sağlık ocağından mı arıyorlar kendim mi gidip söylemem lazım nasıl olcak ilk gebeliğim tecrübesizim ❣️😐
Milenka deryakadri sağlık ocağına ilk tahlil için gittiğinizde hemşirenizin sizi bilgilendirmesi gerekiyor.bilgilendirilmediyseniz gidip tarihleri ogrenebilirsiniz
Rabiakru deryakadri ilk hamileliği öğrendiğinde ebeye kayıt oluyorsun canım ondan sonra zaten orda tansiyon falan ölçülüyo bilgilerin alınıyor sonra gün veriyor aşı için sana hamileliğinş haber vermen gerekiyor
deryakadri Rabiakru söyledim de sağlık ocağına kayıt açtılar gebelik için ama henüz arayan soran olmadı o zaman da bi şey demediler bende bilmedim için . ben bi kendim gidip sorayım
Naz_01 Rabiakru 19.haftamda ilk dozunu yaptırdım.yarında 24.haftamdayım yarında ikinci dozumu yaptıracağım