Rabiakru Sose bana da hiç sormadı ama burda okudukça herkes hareketlerini hissedince gitmiş dağlık ocağı muayne bile etmeden tarih verdi direk o yüzden kararsız kaldım
Sose Rabiakru korkma hiç bir şey olmuyor ben çok aşırı pinpiriktim bu tetenozda gece uykumdan uyandım kaç kere vurulcam ya bişey olursa korkusuyla.. Hiç bişi olmuyor. Daha çok bebeğe faydalı
Nihal60 Znrr öyleyse iyi canım bana erken geldi bende kayıt yaptırırken 21 haftalık Ken gel demişti aradı da hemşire ondan sordum için ferah olsun o zaman ❤️
Sose Rabiakru korkma hiç bişey yok bumuymuş diceksin bnm gibi 😂 azıcık bi ilaç zaten küçük şırınga ile yapıylr iğneyi bile hissetmiyorsun
bademsekeri42 Rabiakru şuan 21. Haftadayım 19 da çok hafif hissetmiştim şimdide gün içinde 2-3 kere hissediyorum bünye meselesi
Zehraaa98 Rabiakru yok canım arayan eden olmadı valla yüp bebek oldum doktor vurunmana gerek yok dedı güvenıyoruz ona