Bende aşı olmadım çünkü doktora sorduğumda gerekli değil dedi o aşı genelde köyde yada şehire uzak olan hamilelere öneriliyor dedi yolda acil müdahale gerekirse o andaki şartlar temiz olmaz diye yapılıyor ameliyat ortamı artık eskisinden daha temiz istersen vurdurursun istemezsen vurdurmazsın bi zorurınluluğu ya da sakıncası yok dedi