Hafise Rabiakru ilki için bebegin ilk hareketini hissedince gel dediler ben 16 gibi hafif hafif hissettim 20.haftada unuttugum için anca gidebildim😁 ikinci doz da 24 de oldum
deryakadri Znrr canım bende yarın değil de ertesi günü 13.hafta olcak Allah’ın izniyle tetanoz aşısı için sağlık ocağından mı arıyorlar kendim mi gidip söylemem lazım nasıl olcak ilk gebeliğim tecrübesizim ❣️😐
Rabiakru Lulemom benim yarın var ama daha yeni 17 haftalık olcam çok erken geliyor daha bebeğimi hissetmedim bile
Znrr Nihal60 FasulyeveAnnesi3 sağlık ocağına kaydımı yaptırmaya gitmiştim tetanozuda sordum hemşire 13. Haftadan itibaren yaptıklarını istersem yapabileceğini söyledi bende herhangi bir sorun olmayacaksa yapalım dedim onlarda bir sorun olmayacağını söylediler. Banada erken gibi gelmişti ama ısrarla sorun olmaz demi dediğimde olmayacağını söylediler.🤷🏼♀️
Rabiakru Hafise benim 17 ve 21 de çağırdı bakalım doktorumu arıcam öyle gitcem sağlık ocağına 😂 korkuyorum da ben aşıdan biraz
Nihal60 Znrr öyleyse iyi canım bana erken geldi bende kayıt yaptırırken 21 haftalık Ken gel demişti aradı da hemşire ondan sordum için ferah olsun o zaman ❤️
FasulyeveAnnesi3 Znrr valla ben 2 doğum yaptım ilk 3 ay hiç birşey yapılmaz demişti hemşiremiz ve doktorumuz hep 5 aylıkken yapıldı şimdide 15 haftama girdim bidahaki ayın sonuna randevu verdi tetenoz için
Lulemom Rabiakru olduğumda ben de hissetmemiştim 2 gündür hissediyo gibiyim ona da emin değilim. bebek hissetmekle alakası yok yani. Doktor bişi olmaz dediyse sorun olmaz sanırım riske atmazlar yani bilemedim
Sose Rabiakru korkma hiç bir şey olmuyor ben çok aşırı pinpiriktim bu tetenozda gece uykumdan uyandım kaç kere vurulcam ya bişey olursa korkusuyla.. Hiç bişi olmuyor. Daha çok bebeğe faydalı
Hafise Rabiakru aa evet doktoruma da danıştım tabi . Kişiden kişiye agrısı değişiyo ilk doz da bir hafta aşırı agrı cektim lavaboda iç çamaşırımı bile indiremiyodum 😁 ama ikincide azcık sızladı rahattım kötü değildi
Rabiakru Sose bana da hiç sormadı ama burda okudukça herkes hareketlerini hissedince gitmiş dağlık ocağı muayne bile etmeden tarih verdi direk o yüzden kararsız kaldım