BhrDnmz 28 ve 34.haftalar arasında yapılıyor. Daha zamanınız var içiniz rahat olsun. Ayrı a Bebeğin kan grubu doğduktan sonra negatif olursa sıkıntı olmuyor ama pozitif ise 72 saat içinde anneye 2.doz aşıyı yapıyorlar diğer gebelikler için. Ablama böyle yapmışlardı. Siz bunu tekrardan doktorunuzla da konuşun. Doğumdan hemen sonra bebeğinizin kan grubuna göre aşınızı olur öyle çıkarsınız hastaneden. Mutlaka ihmal etmeyin