Bizim de vardı şöyle oldu, normalde ilk gebeliklerde bu durum sorun olmuyor 28. Haftada iğne yapılıyor, iğneden önce indirect coombs diye bir test yapılıyor iğne yapılması için bu testin negatif çıkması lazım pozitif çıkarda iğnenin bir anlamı yoktur. Lakin benim ilk gebeliğim olmasına rağmen tesadüfen 14. Haftamda indirect coombs testi yaptırdım pozitif çıktı, doktor perinatologa yönlendirdi başka yerde tekrar yptırdık o da pozitif çıktı. Şuan 20. Haftaya kkadar beklemedeyiz bi daha test vericem ondan sonra karar verilecek ne yapılacağına ama yakın takipte olmak gerekiyo. Benim durumum biraz ilginçmiş, yani pozitif çıkmazmış ilk gebeliklerde ama ne olduğunu hala anlayamadık yani, tedirginim açıkçası çok üzüldüm ilk günler 🙄