Afracim benim takipli olduğum iki doktor var biri 28.de iğne yapılıcak dedi testten bahsetmedi bile 2.geldiğim doğumumu yaptıracak olan doktor da kanama yoksa ben önermiyorum dedi zaten bebeğin kan grubuna göre yapılıyor hem önce hem sonra 2 defa vurulmuş oluyosunuz ve içeriği ile ilgili tam hatırlamadığım bişeyler söylemişti bende daha vakit olduğu için karar vermedim.