Melike7676 Tostosunannesi benimkinde 28 ocak ama aslinda 16 ocak sata göre Bende anneler gününde anne olucağımı oğrendim 😍😍😍
Busrasevk bgm96 canım benim geç döllenme olduğu için normalde sata göre 10 haftalık olmam lazım ama 8+2 haftalığım şuan
NesSmAri Bende 17 şubat görünüyor ama 5+5 günlük hamileyim sağ kaşığımda çok ağrım oluyor sizde de olan varmı
Melike7676 Ayseu Almanyada 16 haftadan önce asla söylemiyorlar nasıl bekliycem okadar hafta ne güzel burda 12 ci haftasinda ögrenenler bile var
Ayseu Melike7676 oy kötü olmuş canım ya bebiş için birz daha sabır diycz ne diyelim inan merk ediyorm dokuzuncu haftama giricm yarın insAllah bende 4 hafta snra gidiyimde cinsiyet için diyorum 4 hafta geçmez smdi 🤔
GamzeAkuToklu yamacinannesi 6+5 olduk çok miniğiz daha😇 Nasipse 9şubat bizimde..Allah sağlıkla, huzurla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻
Nergis61 GamzeAkuToklu belirtilerin nasıl mide bulantısı vs var mı suan 🤔 benim geçen hafta vardı ama bu hafta yok öyle durumlarim sadece uykuya doymuyorum