Brlcfrnannesi Biz 7+6 yız Ocak sonu olacak sanırım ilk iki Doğumum sezeryanla olmuştu bunu normal yapabilir miyim acaba diye düşünüyorum
Ozcndln Bizde 27 ocak görünüyo inşallah Rabb'im herkesin kucağına nasip etsin 8 hafta 5 günlük olduk bugün 🤣😍
Nergis61 GamzeAkuToklu belirtilerin nasıl mide bulantısı vs var mı suan 🤔 benim geçen hafta vardı ama bu hafta yok öyle durumlarim sadece uykuya doymuyorum
GamzeAkuToklu Nergis61 yok canım ya çok şükür sadece bi halsizlik özellikle akşamları..doktora 5haftalıkkken gitmiştik şimdi 2gün sonra gidice kalp atışları için
Nergis61 GamzeAkuToklu bende önümüzdeki hafta gideceğim ilk bebeğim de duyamamışık inş bunda duyarım bugün bulantıkarım geri döndü yaşam belirtisi hissediyorum en azından buna da şükür 🙏
AslhanAkPolat Benimde 13ocak gözüküyor inşallah bir aksilik olmazsa💕 ben de yeni katıldım hepinize merhaba 😘
SevdenurTirasci GlerSelukErkenez hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin yarabvim 🙏 cinsiyeti belli oldu mu
ysmmnk SevdenurTirasci sanırım ben de :) takvimime göre 28 aralık, doktor henüz bi tarih vermedi bakalım :) 13+5 im :)