Busrasevk 31 ocak 2019 tarihinde gösteriyor ama bakalım benim sata göre 13 gün gerideyim geç döllenme dolayısıyla ilerleyen dönem de belki tamamlarsa daha erken de olabilirim 😍
FatmaOrhan dyg1606 bende 9 Ocak ama sezeryanım 1 Ocak fln de olabilir diretebilirim normal günümü bekleyeyim diyebilirim de doktoruma çünkü bende 9 Ocak doğumluyum 😍
Melike7676 Tostosunannesi benimkinde 28 ocak ama aslinda 16 ocak sata göre Bende anneler gününde anne olucağımı oğrendim 😍😍😍
pamugumveben yamacinannesi benimde 9+3 22 ocak goruluyo canım inş sağ salim kucağımıza almak nasip olur🤲