saripapatya16 korkmanıza hiç gerek yok ben de tiroid hastasıyım hamileliğimi öğrendiğimde 5 ti 50 mg kullanıyordum 75 kullanıyorum hamilelikten bu yana ve her ay dahiliyede kontrol altındayım hamilelikte 2,5 un altında olması gerekiyor 31 haftalık olduk çok şükür 2 lerde artık bu arada 2.gebeliğim doğumdan sonrada hormonlar çok değiştiği için bi süre takip altında olmak gerekiyor