papatya56 Hayır sizi dahiliyeye yönlendirir,dahiliyeci de ultrasonunuza bakıp endokrine gitmenizi söyler.Ben endokrin uzmanına gidiyordum klinikte çünkü ultrason sırasını iki ay sonrasına vermişlerdi.Devlette çok uzun sürüyor işlemler.Sonra da endokrin uzmanı takibinizi yapıyor.Kadın doğumcu bu tarz ilaçları veremiyor.Ayrıca kadın doğumcunuza söyleyin folik asidiniz filan ona göre versin,kullandığınız ilaçların içinde iyot bulunmamalı.Doktorum iyot olursa arttırır tiroidi demişti o yüzden folik asidimi değiştirmişti.