Merhaba hanımlar ilk gebeliğimden sonra bendede çıktı haşimato troid şimdi 2. Bebeğime hamileyim 5 haftalık değerlerim 3,7 çıktı levotiron 50 mg la devam ediyorum cumartesi günü tekrar tahlil yaptırıcam böyle olupta sağlıkla doğum yapanlar var mı aramız da ? Korkuyorum çünkü 😔