prensannesi37 eylul02 ideal . Gelişimini merak ediyorum bazen sancılarım oluyor bı sıkıntı mı var diye merak ediyorum dediğim gibi ilk çocuğum olduğu için panikleniyorum hemen
Elifdikel eylul02 Bende yarın 16 haftalık olcagm benimde arada kasıklarım ağrıyor gece yatakta falan dönerken kasığıma kramp giriyor şimdilik iyi devam ediyor yarın kontrolüm var bakalım siz cinsiyeti öğrenebildiniz mi
Elifdikel eylul02 Ben öğrenemedim bir çok kez gittim doktora gostermedi inşallah yarın kontrolüm var ogrenirim diye umuyorum :)
Celiklibusee eylul02 17+2yim bende de oluyor arada sağ tarafımda ama akıntım da oluyor herhalde rahim büyüyor bu haftalarda 🙃
fatmakolay 17+4 olduk nasipse bir oğlum olacak. Benimde bugün sol kasığıma ağrı girdi normalde daha önceden bir şey yoktu acaba ters falan mı yattım diye korktum neyse ki normal bu haftalarda olağan bir sancıymış
Elifdikel prensannesi37 Sizde bendensiniz bende öyleyim hatta bir kere esimden gizli gittim yakalandim kızdı bana :)