Elifdikel prensannesi37 Sizde bendensiniz bende öyleyim hatta bir kere esimden gizli gittim yakalandim kızdı bana :)
prensannesi37 Elifdikel eşlerden birşey kaçar mj hiç 🥰 benimki 7 24 yanımda olduğu için hastaneye kaçamak da yapamıyorum 🥰
Elifdikel prensannesi37 Ben yine kaciracaktimda eşim şehir dışındaydı beklediğimden erken geldi beni arayıp ben telefonu açmayınca hem komsumuz hem arkadaşımiz olan kişi vaarei onu aramis o da pot kırmış söylemiş :) bu kadar paranoyak olmakta iyi bişey değil ama tutamıyorum kendimi napim :)
Yasoo96 Hissettiginiz hareketler nasil birsey? Ben 18+3um ama hissettigim gaz mi bebek mi algilayamiyorum. Aradaki fark ne ? Siz nerden anliyorsunuz?
Burcukra eylul02 bende 16+3 benimde kramp giriyor bazen çok normal canm rahim genişlediği için 2. Gebeliğim ilkinde de olmuştu
Baharcilek eylul02 Benim de solumda oluyordu doktora dedim gaz dan olabilir tüm hormonlar değiştiğinden probiyotik yoğurt mayası ile uçyogurt mayalar tüket demişti yaptım geçti rahim genişlemesinden de olabilirler diye biliyorum
Seda29 eylul02 Bizde 17 +1 iz doktora gittiğmde 16 haftalık ti doktor cinsiyet için erken dedi 20 Garanti bekleyin dedi
Aysenur3 Ayle2- Acaba canininz en cok ne çekiyor tatli mi eksi mi ben tatliyi asla agzima alamiyorum ama herkes erkek olunca erkek olacak gibi hissedyrm da
Ayle2- Ayle2- Aysenur3 ben hiç tatlı yiyemiyorum tuzlu şeyler bide erik istedi o kadar öyle pek bişeye aşermiyorum ama hiç tatlı yiyemiyorum
Aysenur3 Ayle2- Anladim bende hep kiz bekledim de ondan sordum erkek olacak gibi geliyor herkes erkek erkek yili gibi 😂